بیوگرافی مینه توگای بازیگر ترکیه ای

عکس های مینه توگای, بیوگرافی مینه توگای, زندگی نامه مینه توگای

زندگی‌نامه و عکسهای مینه توگای هنرمند ترکیه ای

مینه توگای زاده 28 جولای 1987 در قونیه می باشد. او یکی از هنرمندان پر نبوغ و زیبا روی ترکیه به شمار می رود که پس از آسوده التحصیلی در مدرسه، داخل دانشگاه بازیگری در کنسرواتور دولتی استانبول شده میباشد. از سری نقش بازي كردن های برجسته ی مینه توگای می توان به استانبول بی‌رحم، گل رز سفید، آلیه و بوی توت فرنگی اشاره کرد.

چکیده از زندگی‌نامه مینه توگای

نام اصلی: مینه توگای

زمان تولد: 28 جولای 1978

موقعیت تولد: شهر قونیه در ترکیه

وضعیت تأهل: مجرد

عکس های مینه توگای, بیوگرافی مینه توگای, زندگی نامه مینه توگای

یکی از نقش بازي كردن های برجسته ی مینه توگای بازی در فیلم استانبول بی‌رحم می باشد

زندگی‌نامه کامل مینه توگای

مینه توگای متولد ی 28 جولای 1878 میلادی در شهر قونیه واقع در ترکیه می باشد. این چهره از همان دوران ی بچگی به ایفای نقش بازي كردن در فیلم و سریال علاقه مند بوده میباشد.

مینه توگای به سبب علاقه ی بسیاری که به بازیگری داشته میباشد پس از آسوده التحصیلی از مدرسه در سال 1998 داخل دانشگاه بازیگری در کنسرواتور دولتی استانبول شد. سپس پس از کسب مدرک کارشناسی پیشه ی تئاتر را در ” semaver ” دنبال کرد. او همچنین در سال 2006 میلادی کارشناسی ارشد بازیگری را دریافت نمود.

پدر مینه توگای افسر بازنشست اهل ترکیه میباشد و مادر او نیز منزل دار می باشد.

مینه توگای با قد 170 سانتی متری یکی از هنرمندان سرشناس اهل ترکیه به شمار می رود. این چهره به عنوان نقش بازي كردن اصلی یا مکمل زن جوایز متعددی را دریافت کرده میباشد.

مینه توگای در طول ساخت سریال های مختلف در نقش بازي كردن های مثبت و منفی آشکار شده میباشد. یکی از نقش بازي كردن های برجسته ی مینه توگای ایفای نقش بازي كردن در سریال استانبول بی‌رحم می باشد.

مینه توگای بازیگر ترکیه ای, عکس اینستاگرام مینه توگای, جوایز مینه توگای

شب دوازدهم یکی فیلم های معروف مینه توگای میباشد

ابتدا تلاش مینه توگای

اولین تجربه ی بازیگری مینه توگای به سال 1997 به بازی در ” Büyük Kulaklı Küçük Ayı” یا خرس کوچک گوش بزرگ اختصاص دارد. او در دوران ی شرکت در تئاتر در کلاس های بازیگری مرکز هنری موژدات گزن شرکت نمود. مینه توگای در دوران ی شرکت در کلاس های بازیگری با همکارانی اعم از اوزگه اوزبرک و اوزگو نامال هم کلاس بود.

سپس در سال 2002 با ایفای نقش بازي كردن در سریال ” رز سفید” در قاب صدا و سیما آشکار شد. البته این چهره قبل از حضور در فیلم رز سفید به عنوان یک چهره تبلیغاتی در قاب تلویزیون ترکیه به هنر نمایی پرداخته میباشد.

مینه توگای پس از کسب محبوبیت انبوه در فیلم های متعددی اعم از روزی روزگاری در نقش بازي كردن بهار، جزر و مد در نقش بازي كردن آندر سرز حضور یافت.

یکی از فیلم های برجسته ای که مینه توگای در آن به ایفای نقش بازي كردن پرداخته میباشد، استانبول بی‌رحم نام دارد. این سریال در سال 2019 با ژانری رمانتیک، درام و اجتماعی به تولید رسید.

مینه توگای در سریال استانبول بی‌رحم نقش بازي كردن دختری جاه طلب با عنوان شنیز را بر عهده دارد.

از سری نقش بازي كردن های برجسته مینه توگای در زمینه ی تئاتر و بازیگری  می توان به دل درد، آن را عشق بنامید، شب دوازدهم و مجمع پرندگان، میم و زین اشاره کرد.

مینه توگای قد و وزن, مینه توگای, عکس های مینه توگای

علاقه مینه توگای به ورزش یوگا

مینه توگای در سریال استانبول بی‌رحم

سریال استانبول بی‌رحم محصول 1 آوریل 2019 میباشد. این سریال به وسیله ی شرکت افشار فیلم تحت کارگردانی جودت مرجان، گوکچن اوستا و شنول سونمز به تولید رسیده میباشد.

استانبول بی‌رحم با ژانری رمانتیک، داستان از ماجرای دو خانواده در سطح های مختلف اجتماعی دارد. در ضبط این فیلم هنرمندان برجسته ی ترکی اعم از دنیز اوگور، مینه توگای، بهار شاهین، برکر گوون، سرا کوتلوبی، سیمای بارلاس و اوزان دولونای حضور یافته اند.

مینه توگای در سریال استانبول بی‌رحم نقش بازي كردن شنیز، همسر أگاه و مادر داملا و جنک را بر عهده دارد. او زنی جاه طلب با راز های پنهانی میباشد. مینه در نقش بازي كردن شنیز سعی دارد با زیرکی ندیم را از منزل بیرون کند. بدین ترتیب سبب اعتیاد ندیم به مواد مخدر می گردد.

مینه توگای بازیگر ترکیه ای, عکس اینستاگرام مینه توگای, جوایز مینه توگای

مینه توگای علاوه بر بازیگری مدل تبلیغاتی نیز می باشد

وضعیت تأهل و ازدواج مینه توگای

مینه توگای، هنرمند خوش چهره و پر نبوغ ترکی تا اکنون ازدواج نکرده میباشد و مجرد می باشد.

مینه توگای در سال 2011 میلادی برای مدتی با خواننده ی مشهور ترکی به نام امره آیدین در ارتباط بود. سپس با کارگردان و عکاس هنری به نام محمد تورگوت داخل رابطه شد.

حدود پنج سال بعد، مینه توگای با یک هنرمند ایتالیایی به نام Gianfranco Russo رابطه ای عاشقانه را ابتدا کرد. متأسفانه این رابطه ی عاشقانه نیز پس از یک سال به فرجام نرسید.

مینه توگای در طی مصاحبه ای عنوان کرده میباشد:” عشق در پایان لحظه های زندگی من وجود دارد. به ازدواج کردن اندیشه می کنم اما واهمه دارم. من اندیشه می کنم تا به امروز مردی که بتوانم برای همیشه بهش اطمینان کنم و تا آخر سن از کنار او بودن لذت ببرم، سر راهم قرار نگرفته میباشد.”

 مینه توگای بازیگر ترکیه ای, عکس اینستاگرام مینه توگای, جوایز مینه توگای

مینه توگای در فیلم خراش قلب ایفای نقش بازي كردن داشته میباشد

علاقه مندی های مینه توگای

مینه توگای همانند سایر هنرمندان برجسته در اقصی نقاط جهان به وسیله ی پیج اینستاگرام با طرفداران در ارتباط میباشد. این چهره با اشتراک گذاری تصاویر خصوصی و تصویرها های هنری به برقراری ارتباط نزدیک با طرفداران پرداخته میباشد.

مینه توگای در کنار بازیگری تجربه های متعددی را کسب کرده میباشد. یکی از تجارب حائز اهمیت این چهره، به عنوان مدل تبلیغاتی میباشد. او همچنین به ورزش یوگا علاقه بسیاری دارد و به کمک این ورزش به انعطاف بدنی بالایی دست یافته میباشد.

 مینه توگای بازیگر ترکیه ای, عکس اینستاگرام مینه توگای, جوایز مینه توگای

تصویرها های مینه توگای

فیلم شناسی مینه توگای

سریال های تلویزیونی

Karambol Kamil (1988)  Gülbeyaz یا گل رز سفید (2002)
 اسمش عشق باشه یا آن را عشق بنامید (2004)  آلیه (2004)
خراش قلب (2004) گلبهار (2006)
من نمی توانم پدر باشم (2007) کلاس (2008)
بازار بزرگ فرید (2009- 2020) بهزت سی (2011- 2012)
 Lie World Aysu 02012) روزی روزگاری (2012- 2013)
دزد قلب (2014) بوی توت فرنگی (2015)
جزر و مد (2013) استانبول بی‌رحم (2019)
گوزل یا از هم پاشیده (2015-2016)  فیلم های کوتاه مینه توگای
گربه در راه (207) فیلکس و عقرب مشتری (2007)

تصاویر مینه توگای

زندگی نامه مینه توگای, مینه توگای و همسرش, مینه توگای بازیگر

تصاویر مینه توگای

مینه توگای بازیگر ترکیه ای, عکس اینستاگرام مینه توگای, جوایز مینه توگای

مینه توگای هنرمند ترکیه ای