اینستاگرام در سال 2016 قابلیت جدیدی به نام Business Profile را برای کاربران خود راه اندازی کرد که برای مشاغل طراحی شده و اینستاگرام را برای مشاغل باز می کند. مطمئناً محبوب است، اما شما حساب اینستاگرام خود را نفروخته اید. در این صورت خواندن این مقاله را توصیه می کنیم. در این راهنما به شما می گوییم که پروفایل تجاری اینستاگرام چیست و چگونه می تواند برای شما مفید باشد و نحوه ایجاد پروفایل تجاری اینستاگرام را به شما آموزش می دهیم. پروفایل تجاری اینستاگرام چیست؟ حتما این عبارت را در رابطه با کسب و کار اینستاگرام شنیده اید و باید کم و بیش آن را بدانید. شما باید صفحه ای را با یک دکمه یا دکمه در بالای صفحه مشاهده کرده باشید تا با مالک صفحه از طریق تلفن یا ایمیل یا آدرس صفحه به عنوان پیوندی در نمایه خود تماس بگیرید. با کلیک بر روی آن به Google Maps می روید و موقعیت فروشگاه را روی نقشه نشان می دهد. با تبدیل صفحه اینستاگرام خود به یک پروفایل تجاری، می توانید به ویژگی های جالب و مفیدی دسترسی داشته باشید که به شما در مدیریت بهتر مشتریان کمک می کند. و به افزایش درآمد کمک می کند.توجه داشته باشید که این قابلیت برای کاربران اینستاگرام کاملا رایگان استهمچنین می توانید به راحتی حساب خود را به نمایه تجاری و بالعکس تغییر دهید. نحوه ایجاد پروفایل تجاری در اینستاگرام: در اینجا نحوه تغییر پروفایل تجاری خود در اینستاگرام را به شما آموزش می دهیم: وارد اکانت اینستاگرام خود شوید و به تنظیمات بروید. در بخش “تغییر مشخصات شرکت”. Instagram از شما خواسته است که به صفحه تجاری فیس بوک خود متصل شوید (توجه داشته باشید: برای دسترسی به صفحه مدیریت فیس بوک به پروفایل تجاری اینستاگرام نیاز دارید). یک دسته برای نمایه/شرکت خود انتخاب کنید. اطلاعات شخصی خود را وارد کنید (آدرس ایمیل، شماره تلفن و آدرس). شما باید حداقل یکی از این موارد را انجام دهید. این همه کاری است که باید انجام دهید! اینستاگرام همچنین دارای آموزش های ویدیویی است که به شما نشان می دهد چگونه از پروفایل بازاریابی اینستاگرام به یک حساب شخصی تغییر دهید: اگر می خواهید از پروفایل بازاریابی اینستاگرام به حساب شخصی تغییر دهید، این کار نیز آسان است. به صفحه اینستاگرام خود بروید. حساب کاربری و به تنظیمات بروید در بخش تنظیمات کسب و کار، روی بازگشت به حساب شخصی کلیک کنید.Instagram از شما می خواهد تأیید کنید که می خواهید به یک حساب خصوصی تغییر دهیدبرای تایید روی انتقال برگشت کلیک کنید. به یاد داشته باشید، همیشه می توانید به نمایه شرکت خود بازگردید. اکنون که نحوه تغییر را می دانید، برخی از مزایای استفاده از پروفایل تجاری اینستاگرام را به شما یادآوری می کنیم: مزایای استفاده از پروفایل تجاری اینستاگرام: 1. دسترسی به Insights اینستاگرام: کاربرانی که وارد پروفایل اینستاگرام می شوند دارای تجزیه و تحلیل و تجزیه و تحلیل هستند. شخص ثالث (رایگان نیست). اما اکنون اکانت های تجاری اینستاگرام آمار دقیقی به نام بازدیدهای مربوط به پست ها ارائه می دهند. شناسایی حساب خود به عنوان یک تجارت، شناسایی شما به عنوان یک کسب و کار را برای مشتریان آسان تر می کند. این نشان میدهد که در هفته گذشته چگونه در اینستاگرام کار کردهاید – تغییرات در فالوورها، تعداد پستها، برداشتها، برداشتها، کلیکهای وبسایت و کلیکهای ایمیل. سپس اطلاعاتی درباره فالوورهایتان مانند جنسیت، سن و مکان به شما میدهد. 2 افزودن دکمه تماس این ویژگی علاوه بر مفید بودن برای حسابهای دارای نمایههای تجاری، میتواند یک دکمه دعوت نیز به نمایه شما اضافه کند.وقتی شخصی روی دکمه ای کلیک می کند، می توانید تنظیم کنید که برای شما ایمیل بفرستد، تماس بگیرد یا نقشه ای را به شما نشان دهد که مکان شما را نشان می دهد.شبکه شما در نمایه شما ظاهر می شود وقتی صفحه فیس بوک خود را ایجاد می کنید، از شما خواسته می شود یک شبکه را انتخاب کنید. بنابراین وقتی اطلاعات پروفایل اینستاگرام خود را به صفحه فیس بوک خود پیوند می دهید، این اطلاعات به پروفایل اینستاگرام شما پیوند می یابد. شما می توانید این پست را مستقیما در اینستاگرام ویرایش کنید. امکان افزودن لینک به استوری های اینستاگرام یکی از آزاردهنده ترین چیزها در مورد اینستاگرام از دیدگاه بازاریابی این است که به طور کلی نمی توانید از لینک های قابل کلیک استفاده کنید. بله، تنها لینکی که می توانید از آن استفاده کنید لینکی است که در پروفایل شما وجود دارد. اما استوری اینستاگرام یک جایگزین ارائه می دهد. ما اخیرا نحوه استفاده از استوری اینستاگرام را توضیح دادیم.یک گزینه مفید برای برخی از اکانت های اینستاگرام، امکان افزودن URL به استوری اینستاگرام شماست، اما همه نمی توانند به استوری اینستاگرام لینک اضافه کنند. شما باید 10000 فالوور در پروفایل خود داشته باشید.محتوای خصوصی را تأیید کنید بهعنوان یک مالک حساب کسبوکار، میتوانید افرادی را که میتوانند شما را بهعنوان یک شرکت وابسته برچسبگذاری کنند تا از محتوای مارکدار در پستهایتان استفاده کنند، محدود کنید.این یک ویژگی مفید است که باعث میشود کاربران اینستاگرام برند شما را با بررسی پروفایل شما اشتباه نگیرند. برای مشاهده محتوای تگ شده، نمایه خود را باز کنید و روی دکمه سه خط در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید. با این کار یک منوی جانبی باز می شود که در آن می توانید به تنظیمات اینستاگرام خود دسترسی داشته باشید. از اینجا روی دکمه Settings کلیک کرده و به Business Settings بروید. در اینجا باید گزینه ای برای محتوای مارک دار ببینید. با استفاده از دکمه جابجایی، میتوانید «احراز هویت مورد نیاز» را روشن کنید. همچنین می توانید لیستی از “حساب های تایید شده” ایجاد کنید که بدون اجازه شما محتوا را در حساب شما آپلود می کند.
درباره بیزینس پروفایل اینستاگرام
.