امروزه تبلیغات موبایلی بیشتر بر روی اپلیکیشن های موبایل و وب سایت های موبایل انجام می شود، تبلیغات موبایلی زیرمجموعه ای از تبلیغات دیجیتال یا بازاریابی دیجیتال است که به هر شکلی از تبلیغات نمایش داده شده در دستگاه های تلفن همراه اشاره دارد. استراتژی های بازاریابی برای مخاطبان متصل به دستگاه های تلفن همراه مختلف (تلفن های هوشمند، تبلت ها و غیره). طراحی وب سایت های بهینه شده برای تلفن همراه، ارسال ایمیل، اس ام اس و MMS و استفاده از شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن های موبایل از جمله روش هایی است که برای تبلیغات موبایلی استفاده می شود. با تلفن همراه شروع می شود، بنابراین تبلیغات موبایلی می تواند جایگاه ویژه ای برای جذب مشتری داشته باشد، همانطور که از نام آن پیداست، این نوع تبلیغات مجموعه ای از تبلیغات دیجیتالی نمایش داده شده بر روی صفحه نمایش موبایل است که می توان آنها را مشاهده، ارسال و یا بر روی پیامک کلیک کرد. . . تبلیغ یا نصب شده است. در صفحات وب، برنامه ها یا بازی های موبایل تبلیغات موبایلی نوعی استراتژی بازاریابی دیجیتال است.تبلیغات موبایلی چیست؟ تبلیغات موبایلی در واقع به هر شکلی از تبلیغات از طریق تلفن همراه، تبلت و سایر وسایل ارتباطی بی سیم گفته می شودبزرگترین ویژگی که باعث محبوبیت و رشد تبلیغات موبایلی می شود این است که دستگاهی که تبلیغ روی آن قرار می گیرد یک وسیله شخصی متعلق به یک شخص خاص است. بنابراین اگر مخاطب هدف به درستی درک شود، تلفن همراه دقیق ترین رسانه و بهترین کانال ارتباطی برای یک مخاطب خاص است. امروزه تبلیغات موبایلی بیشتر در اپلیکیشن های موبایل و وب سایت های موبایل انجام می شود. تبلیغات موبایلی می تواند هر نوع متنی، فلش ویدیویی، بنر، صوتی و تصویری باشد. برخی از آمارهای جالب بازاریابی موبایلی به شرح زیر است: 80 درصد از زمان تلفن همراه با استفاده از برنامه ها صرف می شود که بازی های برنامه بیشترین درصد را به خود اختصاص داده اند. از آنجایی که 70 درصد مردم به صفحات وب در تبلت ها و گوشی های هوشمند دسترسی دارند. در تبلت ها، نرخ تبدیل فروشنده 2 درصد است. این رقم در گوشیهای هوشمند به 7 درصد افزایش مییابد، اما نرخ تبدیل در رایانههای سنتی همچنان پایینترین است. بالاترین سطح 3.3 درصد بود.دستگاههای تلفن همراه نقش پر رنگتری را ایفا میکنند و اگر پیشبینیها درست باشد، به زودی از استفاده از دسکتاپ پیشی خواهند گرفت.اگر هنوز استراتژی بازاریابی موبایلی ایجاد نکرده اید، اکنون زمان شروع آن است. تبلیغات موبایل تقریباً هر شکلی از تبلیغات از طریق دستگاه های ارتباطی بی سیم است. این یکی از ویژگی های مشترک آن است. فرض کنید متن جالبی دارد، محتوا را به مخاطب هدف متصل می کند، جملات کوتاهی دارد و از کلمات موثر، جذابیت بصری و غیره استفاده می کند. آنها برای تلفن همراه شخصی سازی داده ها و داده ها هستند: یکی از مواردی که تبلیغ کنندگان باید روی آن تمرکز کنند سن، جنسیت، مکان و سایر مسائل است. شخصی سازی تبلیغات هدفمند شما مانند در نظر گرفتن رفتار مصرف کننده است: در تبلیغات موبایلی، باید به فکر ایجاد تبلیغاتی باشیم که بیشترین تأثیر مخاطب، کمترین توضیح را داشته باشد و در عرض 3 ثانیه به دست کاربر برسد. ، باید هدف بازاریاب باشد. مطمئن شوید که وبسایت و برنامههای تجاری شما سازگار با موبایل هستند انواع تبلیغات موبایل: IFRAME: این تبلیغات معمولاً بهعنوان یک پنجره در صفحه کاربر ظاهر میشوند.شرکت های تبلیغاتی بنری: تبلیغات بنری نیز در برنامه نمایش داده می شود و ممکن است بسته به اندازه قیمت متفاوت باشددر برنامه نصب می شود و بعد از اینکه شخصی روی آن کلیک کرد. پایه پاداش: همان برنامه. اگر نصب شود حتی اگر کیفیتش نسبت به بقیه کمتر باشد امتیاز اضافی به مردم می دهد. تبلیغات موبایلی، یعنی. تبلیغات محصولات و خدمات با استفاده از تبلت و گوشی هوشمند، نوع تبلیغات موبایلی بر اساس هزینه تبلیغات: مدل تبلیغاتی پرداخت به ازای کلیک یا پرداخت به ازای کلیک: نوع تبلیغاتی که هم در موبایل و هم در اینترنت وجود دارد. در کمپین های پرداخت به ازای کلیک، تبلیغ کننده به ازای هر کلیک روی بنر خود هزینه پرداخت می کند. مدل پرداخت به ازای مشاهده: در این نوع تبلیغات، تبلیغ کننده به ازای تعداد دفعاتی که بنر تبلیغاتی خود را نمایش می دهد، هزینه پرداخت می کند. مدل پرداخت به ازای نصب – این مدل برای توسعه دهندگان اپلیکیشن موبایل مناسب است. در این مدل، تبلیغکننده فقط برای نصب از طریق مدل پرداخت به ازای اقدام پرداخت میکند: در این مدل، کاربر برای اقدامات انجامشده توسط کاربر هزینه میپردازد. بعد از تبلیغات دریافت و پرداخت می کند.این می تواند ثبت یک اقدام یا خرید یک محصول باشد. مدل ویدیویی پرداخت به ازای مشاهده: مدل پرداخت دیگر مدل PPV است که فقط در تبلیغات ویدیویی موبایل پیاده سازی می شود.در این مدل، تبلیغکنندگان برای مشاهده ویدیوهای تبلیغاتی هزینه پرداخت میکنند. تبلیغات موبایلی می تواند جایگاه ویژه ای برای جذب مشتری داشته باشد خلاصه: تبلیغات موبایلی به استفاده از تبلت ها و گوشی های هوشمند برای تبلیغ محصولات و خدمات اشاره دارد. این نوع تبلیغات میتواند هدفمندتر باشد، زیرا تبلتها و گوشیها دستگاههای فردی هستند و هر کدام کاربر خاصی دارند، بنابراین مهمترین مسئله در بازاریابی، ایجاد محتوای خاص برای هر کاربر برای شناسایی بهتر کاربران و توسعه تعامل و ارتباط با آنهاست. آنها مصرف کنندگان اگرچه تبلیغات موبایلی چیز جدیدی نیست، اما به لطف پیشرفت های تکنولوژیکی، بهترین راه برای ارتباط با کاربران به روشی منحصر به فرد است. منبع: خوی وب
درباره تبلیغات موبایلی
.