چگونه فایل PDF را در Adobe Reader امضا کنیم؟

امضای الکترونیکی اسناد با Adobe Reader, اضافه کردن امضا به اسناد پی دی اف, برنامه امضا روی پی دی افامضای الکترونیکی اسناد با Adobe Reader, اضافه کردن امضا به اسناد پی دی اف, برنامه امضا روی پی دی اف امضای یک سند PDF را امضای الکترونیکی می نامند. یاد بگیرید که چگونه اسناد PDF را با Adobe Reader امضا کنید. امضاها یکی از کارکردهای اصلی احراز هویت هستند. با رشد تجارت آنلاین، نیاز به امضای اسناد PDF بوجود آمده است. در این مقاله ساده ترین و مفیدترین روش امضای اسناد PDF را توضیح خواهیم داد. استفاده از امضای سند PDF با رشد تجارت آنلاین، تقاضا برای امضای دیجیتال برجسته شده است. در واقع، هنگام تغییر سبک، امضای اسناد PDF در واقع باید انجام شود. در برخی موارد، قبل از نصب سند PDF، فراموش کرده ایم که سند را امضا کنیم. پیش از این، برای امضای PDF، کاربران باید آن را پرینت می کردند و پس از امضا، نامه را در قالب PDF دوباره تایپ می کردند. همچنین برخی از شرکت ها متن قرارداد را به صورت پی دی اف برای پیمانکاران ارسال می کنند. گیرنده قرارداد باید هویت خود را با تکمیل بخشی از قرارداد و امضا در پایان تایید کند. امضای سند PDF را امضای الکترونیکی می نامند.امضای الکترونیکی برای امضای قراردادهای اجاره بین مالکان و مستاجران، اجرای پروژه‌ها، ایجاد قراردادهای عدم افشا برای کارکنان جدید و امضای اسناد رضایت مربوط به نظرسنجی‌های کاربران از شرکت‌های شرکت‌کننده استفاده می‌شود.اطلاعات شخصی. امضای الکترونیکی معادل امضای دست نویس است. در واقع این نوع امضا، تصویری از امضای شخص است که بر روی یک سند PDF قرار می گیرد. امضاهای الکترونیکی بسیار امن و مطمئن هستند و می توانند هویت امضاکننده را تأیید کنند. روش امضای اسناد PDF اساساً به این صورت است که نرم افزارهای مختلفی برای امضای اسناد PDF طراحی شده اند. ساده ترین راه برای ویرایش فایل های PDF استفاده از Adobe Acrobat Reader است. این نرم افزار یک محصول Adobe است که برای ویرایش و مشاهده فایل های PDF طراحی شده است. مرحله 1 برای امضای الکترونیکی یک PDF، ابتدا Adobe Acrobat Reader را دانلود کنید. سپس وارد برنامه شده و فایل های لازم را در برنامه آپلود کنید. باید روی فایل دوبار کلیک کنید. مرحله دوم در مرحله دوم باید به تنظیمات Adobe برویم. برای این کار به تب “View” رفته و گزینه “Tools” را انتخاب کنید. در طی فرآیند، چندین گزینه نمایش داده می شود و می توانید روی نماد تنظیمات کلیک کنید. مرحله سوم در سمت راست صفحه، در قسمت نوار ابزار نماد امضا به نام “پر کردن و امضا” است.برای امضای سند PDF روی نماد امضا کلیک کنید آموزش نوشتن روی پی دی اف, نحوه امضا کردن اسناد در PDF, نحوه امضا در pdfآموزش نوشتن روی پی دی اف, نحوه امضا کردن اسناد در PDF, نحوه امضا در pdf برای امضای سند PDF، مرحله چهارم، به بخش «پر ​​کردن و امضا کردن» بروید، در این مرحله صفحه‌ای با دو گزینه «پر کردن و امضا کردن» و «درخواست امضا» نمایش داده می‌شود. داده می شودبرای امضا و افزودن عنوان شخصی به PDF، روی دکمه Fill کلیک کنید.

بیشتر بخوانید:  آموزش استفاده از برنامه پیکس آرت (PicsArt)

مطلب پیشنهادی

چگونه تصاویر پس زمینه مختلف در واتس اپ تنظیم کنم؟

تصویر پس‌زمینه و رنگ چت‌های WhatsApp را تغییر دهید. با نحوه تغییر تصویر پس زمینه …