adobe connect چیست؟ + آموزش ادوبی کانکت

آموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connectآموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connect نرم افزار Adobe Connect نرم افزار Adobe Connect با توجه به تقاضای روزافزون برای دوره های آنلاین مجازی، کنفرانس های وب، وبینارها و آموزش از راه دور، این سیستم مدیریت و توزیع خدمات احساس شد. با سیستم کنفرانس وب Adobe Connect، کلاس های درس مجازی و ارتباطات آنلاین واقعی می شوند. Adobe Connect چیست؟ تمام اتاق های جلسه در یک “پوسته” چیده شده اند. هر کلید فرعی عملکرد خاصی را انجام می دهد (مثلاً بحث، تخته سفید، یادداشت ها و غیره) Adobe Connect قبلاً با نام Adobe Acrobat شناخته می شد و چندین بار نام خود را تغییر داده است. Adobe Connect یک سیستم نرم افزار آموزشی مبتنی بر وب است. از آنجایی که امروزه این فناوری جایگزین آموزش سنتی شده است، سیستم Adobe Connect به عنوان بهترین پلتفرم آموزشی شناخته می شود. برای سهولت در استفاده و شفافیت اسلایدها از لپ تاپ یا رایانه شخصی (PC) استفاده کنید.ضمنا قابل استفاده با موبایل با سیستم عامل اندروید یا IOS 2- ویندوز OS یا (Mac) دستگاه کامپیوتر با حداقل 1 گیگابایت حافظه اصلی 3- هدفون با کیفیت خوب (به دلیل امکان اعوجاج و اعوجاج) پخش صدای اعوجاج کلاس 4 توصیه نمی شود برای شرکت در کلاس، Adobe Connect را با توجه به نوع سیستم عامل خود دانلود و نصب کنید.نام کاربری و رمز عبور برای دسترسی به url مورد نیاز است. این اطلاعات باید توسط مدرسه ارائه شود. پس از دریافت اطلاعات دو گزینه دارید: 1) اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید. آدرس در مرورگری مانند کروم یا فایرفاکس. در پنجره باز شده یک نوتیفیکیشن ظاهر می شود که در این مرحله بهتر است گزینه باز شدن در برنامه را انتخاب کنید تا نرم افزار به صورت خودکار شروع به کار کند. 2) نرم افزار را روی لپ تاپ خود باز کنید (به دنبال منوی استارت بگردید) یا تلفن همراه، آن را در صفحه اول باز کنید، آدرسی که دریافت کرده اید را در کادر مربوطه وارد کرده و روی “ادامه” کلیک کنید، اکنون نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید تا وارد کلاس محیط زیست. . آموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connectآموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connect adobe connect آموزش ایجاد جلسه در Adobe connect اگر میزبان هستید، برای شروع جلسه وارد اتاق کنفرانس شوید، سپس از طریق ایمیل یا پیام فوری دیگران را دعوت کنید. جلسات می توانند خودجوش یا برنامه ریزی شده باشند. هنگامی که وارد اتاق کنفرانس می شوید، می توانید کارهای حضوری را برای شرکت کنندگان انجام دهید.برای مثال، اطلاعات جلسه را وارد کنید، درخواست پیوستن به جلسه را بپذیرید یا رد کنید، یک پادکست را دوباره پخش کنید و یک نوع اعلان را بپذیرید.ابتدا به برگه قرار ملاقات ها بروید. توجه داشته باشید که باید حقوق مدیر داشته باشید. 2. اگر می خواهید کلاس های خود را دسته بندی کنید. روی یک پوشه جدید کلیک کنید و کلاس های خود را دسته بندی کنید. 3. هنگامی که هر وبیناری را در یک دسته قرار می دهید، روی “جلسه جدید” کلیک کنید تا به مرحله تعریف کلاس مجازی آنلاین بروید. آموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connectآموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connect آموزش Adobe Connect: در قسمت Name می توانید نامی برای وبینار خود تعریف کنید. – در قسمت Custom URL می توانید یک URL خاص را تعریف کنید – در قسمت Summary نیز می توانید توضیحاتی در مورد وبینار خود بنویسید. کاربران شرکت کننده شما این اطلاعات را هنگامی که می خواهند به وبینار بپیوندند مشاهده خواهند کرد. – در قسمت Login می توانید نوع و نحوه ورود کاربران را مدیریت کنید. گزینه 1: فقط کاربران تعریف شده و وارد شده می توانند به این کلاس دسترسی داشته باشند، مهمانان نمی توانند. گزینه دو: همه کاربران تعریف شده در سیستم Adobe Connect می توانند دسترسی داشته باشند. گزینه 3: اعضا و مهمانان برای دسترسی به کلاس باید تایید شوند. گزینه چهار: هر کسی با پیوند URL.شما دسترسی دارید، با کلیک بر روی “پایان” کلاس ایجاد می شود، با کلیک بر روی “بعدی” به مرحله بعد می روید (کاربر را از لیست تعریف شده قبلی مشخص کنید). ناظر را به طور موقت تعلیق کنید و سخنران وارد اتاق جلسه می شودتماس کنفرانس صوتی در انتظار است. میزبان می‌تواند برای نادیده گرفتن هر کسی (از جمله میزبان، ناظر و شرکت‌کنندگان) جلسه را پایان دهد. تماس کنفرانسی حذف خواهد شد. شرکت‌کنندگان را در حالت انتظار قرار دهید: از منوی کشویی کنار نام اتاق در نوار عنوان، Access Control و Access > Hold Participants را انتخاب کنید. روی دکمه مکث کلیک کنید تا جلسه متوقف شود. آموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connectآموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connect Adobe Connect شرکت‌کنندگانی که به یک جلسه موقت وارد شده‌اند، پس از از سرگیری جلسه، به‌طور خودکار وارد سیستم می‌شوند. خروج از Adobe Connect: روی دکمه خروج در گوشه سمت راست بالای پنجره وبینار کلیک کنید. در صورت لزوم، پیام‌های ارسال شده به شرکت‌کنندگان را بررسی کنید و برای پایان جلسه برای همه شرکت‌کنندگان، اکنون روی پایان کلیک کنید. آموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connectآموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connect با استفاده از Adobe Connect، اگر روی ذخیره پیام کلیک کنید، جلسه تمام نمی شود. شما به رابط جلسه بازگردانده می شوید منبع: Coynet

بیشتر بخوانید:  آموزش پخش فایل Mp4 بر روی رایانه

مطلب پیشنهادی

چگونه تصاویر پس زمینه مختلف در واتس اپ تنظیم کنم؟

تصویر پس‌زمینه و رنگ چت‌های WhatsApp را تغییر دهید. با نحوه تغییر تصویر پس زمینه …