خواص آب سبزه گندم

آب سبزه گندم,فواید آب سبزه گندم

آب گندم سبز برای درمان اگزما و کاهش وزن مناسب است.

به گفته محققان، گندم جوانه زده حاوی مواد معدنی و ویتامین های زیادی است که برای سلامتی مفید است.

گندم سبز محصول گیاهی عجیبی است. دکتر. آن ویگمور، موسس و مدیر موسسه بهداشت بقراط در بوستون، ایالات متحده آمریکا، یکی از حامیان درمان با علف گندم است.

طبق نظر پزشک، “بدن انسان با هدایت نگرش معنوی می تواند برای همیشه زنده بماند، اما فقط غذای خام نپخته بخورد و در اثر بیماری از بین نرود.” دکتر. G. H. Earp-Thomas، دانشمند و زمین شناس، توانست بیش از صد عنصر را از گندم سبز جدید تشخیص دهد و به این نتیجه رسید که گندم سبز یک غذای کامل است.

کلروفیل.

کلروفیل جزء اصلی گندم سبز است و طبیعت از این ماده به عنوان پاک کننده بدن، سازنده، خنثی کننده سموم استفاده می کند. دکتر. فیشر برنده جایزه نوبل از کلروفیل برای درمان کم خونی استفاده کرد.در اوایل جولای 1940، مجله آمریکایی جراحی گزارشی در مورد درمان 12000 مورد پریتونیت، زخم مغزی، پیوره و بیماری پوستی کلروفیل منتشر کرد.

مولکول کلروفیل شبیه هموگلوبین، رنگ قرمز خون انسان است و فقط در عنصر مرکزی متفاوت است، به این معنی که این عنصر در آن آهن در هموگلوبین و منیزیم در کلروفیل است. به دلیل این شباهت مولکولی نزدیک، دانشمندی به نام فرانس میلر معتقد بود که کلروفیل یک ماده مغذی طبیعی برای همه حیوانات گیاهخوار و انسان است.

یکی دیگر از دانشمندان محقق، Dr. بیرشر، کلروفیل را “انرژی متمرکز خورشید” می نامد. به گفته این دانشمند، «کلروفیل عملکرد قلب را افزایش می دهد، بر دستگاه گوارش، روده، رحم و ریه ها تأثیر می گذارد. سرعت تبادل نیتروژن پایه را افزایش می دهد و به همین دلیل به عنوان یک مقوی شناخته می شود که به دلیل خاصیت تحریک کنندگی آن با هیچ چیز دیگری قابل مقایسه نیست. ”

سه پزشک از دانشگاه تمپل به نام‌های گورسکین، ردپات و دیویس با موفقیت هزاران بیمار مبتلا به مشکلات گوش، حلق و بینی را با کلروفیل درمان کردند. کشف کلروفیل توسط دکتر در زخم های مزمن موثر است. کارول رایت.

درمان آب سبز:

مصرف آب یا آب پرتقال سبز مواد مغذی ضروری را به بدن می رساند و به بدن انرژی زیادی می دهد.آب پرتقال سرشار از ویتامین های B، A و C است و حاوی مواد معدنی مانند کلسیم، آهن، منیزیم، فسفر، پتاسیم، سدیم، گوگرد، کبالت و روی است. کلروفیل موجود در آب سبز برای بدن بسیار مفید است. مصرف آب سبز به دلیل وجود ویتامین ها و مواد معدنی باعث پاکسازی خون می شود. بدن از این خاصیت برای پاکسازی و بازسازی خود استفاده می کند. با نوشیدن منظم این آب، غیر سمی بوده و در نتیجه در حفظ سلامتی موثر است.

آب گندم سبز.

به گفته محققان، حدود 30 گرم گندم جوانه زده حاوی 120 کالری، 8 گرم فیبر و 8 گرم پروتئین است. علاوه بر این، این گیاه 20 درصد ویتامین A، 93 درصد ویتامین C، 356 درصد آهن و 12 درصد کلسیم دارد.

خوردن آن به هر شکلی برای سلامتی بدن ارزشمند است. اگر مصرف آب پرتقال سخت است، می توانید از آن در اسموتی استفاده کنید تا از فواید آن بهره مند شوید.

بیشتر بخوانید:  پیچک کدو چیست؟ + خواص و روش مصرف

ویتامین ها و مواد معدنی.

در یک فنجان آب سبز گندم، ویتامین ها و مواد معدنی زیادی وجود دارد، به همین دلیل مردم این نوشیدنی را می نوشند.انرژی حاصل از این نوشیدنی بلافاصله پس از مصرف، راهی عالی برای شروع یک روز فعال است

کاهش چربی.

بر اساس مطالعه‌ای در سال 2006، میتوکندری‌های کبد موش‌هایی که آب میوه مصرف می‌کردند، از نظر میزان لیپید یا چربی کاهش یافت. این ویژگی باعث می شود که فنجان گندم سبز بتواند به کاهش وزن کمک کند.

درمان بیماری های پوستی.

اگرچه هیچ مطالعه بالینی در این زمینه انجام نشده است، اما نمونه های بسیاری از درمان های خانگی نشان داده اند که سبزه گندم در درمان اگزما و پسوریازیس موثر بوده است. روش درمان این گیاه به این صورت است که آب یک عدد گندم را در وان آب گرم ریخته و به مدت 30 دقیقه از آن استفاده کنید. روش دیگر این است که آب گندم را در قالب یخ ریخته و در یخچال قرار دهید. سپس یخ را روی لکه ها، زخم ها و پوست آسیب دیده بمالید.

آب گندم سبز خون را پاکسازی می کند و پوست را بازسازی می کند.

کلروفیل، اسیدهای آمینه، مواد معدنی، ویتامین ها و آنزیم ها می توانند آب سبز را به یک بمب سلامتی قدرتمند تبدیل کنند. دکتر. ویگمور نوشیدن 30 میلی لیتر در روز را توصیه می کند و سپس به تدریج به 60 میلی لیتر در روز افزایش می یابد.

کشت علف گندم کار سختی نیست و به صورت سنتی با آن آشنا هستیماما وقتی آب سبزه گندم گرفتید، می توانید آن را با نعنا، آناناس، آب پرتقال، لیموترش، عسل و یخ بنوشید.

بیماری های دندانی:

آب سبز به عنوان دهانشویه برای گلودرد و پیوره موثر است. خوردن این آب از پوسیدگی دندان و دندان درد جلوگیری می کند، بنابراین جویدن علف مفید است. گندم با پاکسازی لثه از سموم از رشد باکتری ها نیز جلوگیری می کند.

بیماری های پوستی:

از نظر علمی ثابت شده است که کلروفیل از رشد باکتری های مضر جلوگیری می کند. به این ترتیب می توان از گندم درمانی برای بیماری های پوستی و زخم ها استفاده کرد. آب سبز گندم با تاخیر در فعالیت باکتری ها باعث فعال شدن و رشد مجدد سلول های طبیعی می شود. مصرف منظم آب برنج سبز محیط نامساعدی را برای رشد باکتری ها فراهم می کند. در نواحی آسیب دیده پوست می توانید از ضماد آب برنج سبز به عنوان ضدعفونی کننده استفاده کنید.

اختلالات دستگاه گوارش:

استفاده از آب سبز به عنوان تنقیه به پاکسازی دیواره روده بزرگ کمک می کند. به این ترتیب اولین تنقیه در آب ولرم هستند.بعد از 20 دقیقه صد و بیست و پنج میلی لیتر گندم سبز تنقیه می شود.باید 15 دقیقه صبر کرد و بعد از مدتی تخلیه را انجام داد. انجام این تنقیه برای بیماری های روده بزرگ، رفع خلط و کولیت اولسراتیو، یبوست مزمن و هموروئیدهای خونریزی دهنده بسیار مفید است.

اختلالات گردش خون:

کلروفیل موجود در گندم سبز باعث تقویت قلب و ریه ها می شود. فعالیت مویرگی نیز افزایش می یابد و میزان سموم کاهش می یابد. با افزایش میزان آهن در خون و در نتیجه هموگلوبین، ریه ها بهتر کار می کنند. میزان اکسیژنی که به بدن می رسد بهبود می یابد و اثرات دی اکسید کربن به حداقل می رسد. بنابراین می توان گفت که آب برنج سبز در درمان اختلالات خونریزی بسیار مفید است.

بیشتر بخوانید:  خواص مواد پروتئینی

سایر بیماری ها:

بسیاری از بیماری های دیگر را می توان با نوشیدن منظم آب سبز به طور موثر درمان کرد. این بیماری ها شامل آرتریت، پسوریازیس، سفید شدن زودرس مو و ریزش مو، ضعف و ضعف، سنگ کلیه، ضعف بینایی، درد شکم، آسم، یبوست و بی خوابی است.

بسیاری از پزشکان در موسسه بهداشت بقراط در بوستون نتایج معجزه آسای درمان گندم را آزمایش کرده اند.این پزشکان تایید کردند که کلروفیل سبز گندم غذای فصل جدید است، دارویی که درد افراد بیمار را تسکین می دهد.

در درمان بیماری می توان فواید استفاده ویژه از غذای گندم سبز را مشاهده کرد. برای انجام این درمان، بیمار باید به مدت 7 روز فقط از علف گندم استفاده کند. با این روزه، تمام مواد مغذی از غنی ترین غذا به صورت غلیظ و با هضم آسان به دست انسان می رسد، با این تفاوت که علاوه بر فواید کامل در روزه داری، خطر روزه داری کامل وجود ندارد. این نوع روزه به طرز شگفت انگیزی بدن را پاکسازی می کند و بدن را تغذیه می کند. در این صورت می توانید از ایمنی کامل و نتایج واقعی در بازگرداندن سلامتی مطمئن باشید.

در آمادگی برای ناشتا بودن گندم سبز، مهمترین نکته برای بیمار استفاده مکرر از تنقیه آب گرم برای پاکسازی بدن از مدفوع انباشته شده است. این عمل برای از بین بردن مواد زائد باقی مانده در روده ضروری است. برنج سبز هر روز شامل خوردن آب برنج سبز 3 تا 4 بار در روز و دو بار کاشت کلروفیل است. اگر بیمار طعم یا بوی آب سبز را دوست ندارد، می تواند به جای دو بار، چهار بار از آن استفاده کند که فواید و فواید یکسانی دارد.

پس از بیدار شدن از خواب، بیمار باید دو لیوان آب گرم مخلوط با یک عدد آب لیموترش مخلوط با کلم یا عسل بنوشد.سپس با استفاده از تنقیه، زباله های چسبیده به دیواره داخلی استخوان باید تمیز و خارج شوند. بیمار باید 120 میلی لیتر کلروفیل گندم سبز خالص را سه بار در روز با فواصل 5 ساعت بخورد. هر لیوان را می توان تا نیمه با آب رقیق کرد. در طول درمان با علف گندم، بیمار باید روزی یک لیتر آب نه چندان سرد بنوشد و هر روز یک مشت علف گندم را در یک لیوان بریزد تا آب تصفیه شود.

در زمان ناشتا بودن گندم سبز، بیمار ممکن است یک یا چند روز ضعیف باشد. سریع ترین و موثرترین راه برای مقابله با این بحران، نوشیدن شیر کنجد است. این نوشابه سرشار از پروتئین و کلسیم است و احساس ضعف را برطرف می کند.

اگر آب گندم به سرعت ادامه یابد، ممکن است بیمار تغییراتی را در بدن خود احساس کند. بیماران می توانند روزانه 750 گرم وزن کم کنند. برای افرادی که اضافه وزن دارند و اغلب از مشکلات گوارشی رنج می برند، روزه گرفتن با گندم سبز به دستگاه گوارش استراحت بسیار لازم می دهد.

بیشتر بخوانید:  خواص گوشت شترمرغ

هنگامی که سبزه گندم ناشتا است، کلروفیل سموم ذخیره شده در سلول ها و چربی را به جریان خون منتقل می کند و سپس آنها را دفع می کند.در چنین مواردی بیمار نباید بترسد، بلکه باید دراز بکشد و استراحت کند تا به هوش بیاید. این حالت با جویدن ساقه کرفس برطرف می شود. در طول دوره پاکسازی، استراحت کامل لازم است تا بدن بتواند خود را از تجمع مواد سمی ناشی از خوردن غذاها، داروها و سایر انحرافات نادرست خلاص کند.

کلروفیل گندم سبز به سرعت در بدن هضم می شود. زمانی که تغذیه خوراکی امکان پذیر نباشد، کلروفیل بسیار حیات بخش است. همانطور که می دانیم بسیاری از بیماری ها از روده بزرگ شروع می شود و به این ترتیب روده بزرگ پاک می شود. یبوست را می توان با استفاده از تنقیه آب گرم یا ماساژ روده بزرگ برطرف کرد. در طول درمان با علف گندم، بیماران باید هر روز یک حمام اسفنجی آب گرم بگیرند و سپس بدن خود را با یک پارچه تیز بمالند تا به گردش خون کمک کند.

خیساندن پاها در آب گرم به مدت 15 تا 20 دقیقه در روز به دفع سموم از سیستم شما کمک می کند. در این مورد گفته می شود که این سموم بر اساس نیروی جاذبه به پا و مچ پا سرازیر می شوند. این فعالیت به آرامش کمک می کند و ماساژ نیز برای این کار موثر است.

طرز تهیه و استفاده از برنج سبز:

گندم سبز را می توان در هر جایی کشت کرد، به شرطی که از ساعت 11 تا 15 زیر نور مستقیم خورشید قرار نگیرد و دمای اطراف آن ملایم باشد.پرتوهای مستقیم خورشید انرژی سبزه را می گیرد و ساقه های گرد به هم چسبیده و گره می شوند. به نظر می رسد که کلروفیل در این مورد نسبت به کلروفیل به دست آمده از سبزی های ذخیره شده در نور خورشید قوی تر است.

برای رشد یک رقم خوب و مرغوب باید گندم را به مدت 8 تا 10 ساعت در آب خیس کرد. سپس بذرها را از آب خارج کردند و به مدت 15 ساعت اجازه دادند تا جوانه بزنند. برای رشد نهال برنج باید از خاک رسی یا چوب استفاده کرد. این ظروف را می توان با کمپوست پر کرد و با بذرهای جوانه زده پاشید. سپس روی ظرف را با یک پارچه تیره بپوشانید یا از نور خورشید محافظت کنید. این ظرف را باید یک یا دو بار در روز نوشید. بعد از 6 تا 7 روز سبزی ها به 13 تا 17 اینچ می رسد.

این سبزی با قیچی بریده شده و بلافاصله خیس می شود. سپس با استفاده از پارچه ای آب سبز را می گیرند. برای حداکثر سود، این مغز باید دوباره آسیاب شود و 2 یا 3 بار آب گیری شود.آب به دست آمده را باید فورا مصرف کرد زیرا هر دقیقه از قدرت گیاه کاسته می شود و در عرض 3 ساعت بی ارزش می شود.منبع: خوی وب

مطلب پیشنهادی

فواید گوشت مرغ

اگر بخواهیم گوشت مرغ را در 1 کلام شرح دهیم، “همه کاره بودن” توضیح مناسبی …