صرافی آنلاین BingX

صرافی آنلاین BingX

صرافی BingX

صرافی آنلاین BingX برای ایرانیان بهترین گزینه بدون نیاز به KYC.

بینگ ایکس خدمات معاملات فوری، دارایی‌های مشتقه و معاملات کپی را به تریدرها ارائه می‌دهد و در سال ۲۰۲۱ جایزه “بهترین کارگزار تبادل” را از تریدینگ‌ویو به دست آورد.

این صرافی در سال ۲۰۱۸ تأسیس شد و از آن زمان به بیش از صد کشور فعالیت خود را گسترش داده است.

طبق بیوگرافی شرکت، هدف اصلی آن ایجاد خود را به عنوان “صرافی مردمی” است که کاربران را با تریدرهای ماهر در یک پلتفرم جذاب و یکپارچه متصل می‌کند.

بینگ ایکس بسیار به معاملات اجتماعی تاکید داده است و ویژگی‌های گسترده‌ای از معاملات کپی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر، این بررسی جامع را بخوانید.

مزایای صرافی بینگ ایکس:

  • پلتفرم معاملات
  • کپی در دسترس است
  • حساب دمو در دسترس است
  • لورج بالا برای برخی دارایی‌ها
  • پلتفرم‌های یکپارچه

معایب صرافی BingX :

ورود سرمایه‌گذاران آمریکایی مجاز نمی‌باشد

برای چه کسانی صرافی آنلاین بینگ ایکس توصیه می‌شود؟

صرافی آنلاین BingX

صرافی ارز دیجیتال بینگ ایکس برای تریدرهای رمزارز با تمام سطوح تجربه مناسب است، اما ما فکر می‌کنیم که تریدرهای جدید (یا هر تریدری که می‌خواهد معامله کپی کند) با ثبت‌نام در این صرافی بیشترین سود را کسب خواهند کرد.

ویژگی‌های گسترده معامله کپی وجود دارد که به شما این امکان را می‌دهد که معاملات افراد ماهر را تکرار کنید (که در بخش‌های آتی بیشتر در مورد آن بحث خواهیم کرد).

به علاوه، ویژگی‌های پشتیبانی از کاربران وجود دارد که شامل موارد زیر است:

راهنمای مبتدی. این راهنما مشابه منابع “چگونه” دیگر در کارگزارها و صرافی‌های مشابه است. راهنمای مبتدی بینگ ایکس یک آموزش ابتدایی در مورد اصول استفاده از پلتفرم و معامله رمزارز ارائه می‌دهد. تریدرهای جدید از این منبع جزئیاتی بیشتر خواهند دانست.

بیشتر بخوانید:  انواع کاردستی های با پنبه

سوالات همه چیز از تغییرات رمز عبور تا تأیید هویت KYC در صرافی BingX را پوشش می‌دهند و این یک مکان مفید قبل از تماس با پشتیبانی مشتریان بینگ ایکس است.

بینگ ایکس تایید. این ویژگی بدون شک یک نقطه نور این صرافی است و ما مطمئن هستیم که تعداد زیادی از مشتریان بینگ ایکس را از سوگیری جلوگیری کرده است.

بینگ ایکس تایید به شما این امکان را می‌دهد که یک نام دامنه، شناسه تلگرام یا آدرس ایمیل را وارد کنید تا بررسی شود که آیا آن آدرس به یک نماینده تایید شده و معتبر از بینگ ایکس تعلق دارد یا خیر.

اگر این اتفاق نیفتد، صرافی به شما اطلاع خواهد داد. به این ترتیب، اطلاعات خود را به کسی که به ادعای کار کردن برای شرکت اقدام به سرقت اطلاعات شما کرده است، نخواهید داد.

ویژگی‌های برجسته صرافی بینگ ایکس

صرافی ارز دیجیتال BingX

معاملات فوری: با این ویژگی، می‌توانید در عدد کمی از دارایی‌های دیجیتال محبوب تجارت کنید.

معاملات فوری از طریق وب‌ سایت رسمی بینگ ایکس قابل دسترس است، بنابراین می‌توانید به سرعت بازار را از مرورگر خود مدیریت کنید. در معاملات فوری، شما به صورت زمان واقعی رمزارز خرید و فروش می‌کنید با هدف کسب سود.

تبدیل: بینگ ایکس این را به عنوان “آسان‌ترین راه تجارت” توصیف می‌کند.

این ویژگی برای BTC، ETH و USDC در دسترس است. می‌توانید رمزارز را به USDT تبدیل کنید.

آتی‌های استاندارد و دائمی: همانطور که گفته شد، بینگ ایکس معاملات مشتقه را ارائه می‌دهد، یک خدماتی که می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید.

بیشتر بخوانید:  ایمپلنت فوری مختص توریسم دندانپزشکی در ایران

شما می‌توانید هم آتی‌های استاندارد و هم آتی‌های دائمی را معامله کنید و به گفته بینگ ایکس، آتی‌های دائمی بهترین گزینه برای تریدرهای با تجربه‌تر هستند در حالی که آتی‌های استاندارد به مدیریت آسان‌تری (نسبت به آتی‌های دائمی) مناسب هستند.

صرافی BingX بهترین گزینه برای ایرانیان

معاملات گرید: معاملات گرید یک ویژگی جدید از بینگ ایکس است. این ربات معامله‌ای خودکار 24/7، هر سودی را که رخ دهد، ضبط می‌کند. این پلتفرم حدود ۹۰٬۰۰۰ کاربر دارد و شما می‌توانید با این شبکه تریدینگ اجتماعی یک گرید فوری یا آتی ایجاد کنید. معاملات گرید نمونه‌ای است از اینکه بینگ ایکس چقدر یک پلتفرم اجتماعی عالی است.

معاملات کپی: پس از ثبت نام در صرافی BingX با معاملات کپی بینگ ایکس، می‌توانید معاملات تریدرهای موفق و اثبات‌شده را کپی کنید.

انواع مختلفی از تریدرها برای کپی وجود دارند، از آن‌هایی که “در حال رونق” هستند تا تریدرهای محافظ‌تر. شما می‌توانید از معامله‌گران گرید آتی و فوری انتخاب کنید و اگر یک سابقه خوب دارید، حتی می‌توانید درخواست برای تبدیل به یک تریدر کپی شوید.

پاداش‌های کاربر جدید: تعدادی از پاداش‌ها اختصاصی برای تریدرهای جدید با این صرافی وجود دارد. ابتدا می‌توانید یک “پاداش کاربر جدید” دریافت کنید که ۱۲۵ یو‌اس‌دی‌تی را به صورت رایگان درخواست کنید.

همچنین یک APY ۶۰٪ و پاداش درآمد بدون ریسک رایگان  وجود دارد، همچنین سایر سپرده‌ها، هدایاها و پاداش‌ها. شما می‌توانید به فهرست کامل پاداش‌های کاربر جدید دسترسی پیدا کنید.

این بخشی از شبکه تریدینگ اجتماعی بینگ ایکس است و شبیه به یک خوراک استریمینگ ۲۴/۷ است که ممکن است در یک کارگزار سنتی ببینید.

بیشتر بخوانید:  درمان خروپف

پایان رپورتاژ آگهی

مطلب پیشنهادی

نکات ایمنی مهم در مورد بالابر که دانستنش ضروریه و ندونستنش صانحه افرین خواهد بود

بالابر ایمن در بالابر پیشرو بالابر پیشرو یکی از شرکت‌های معتبر تولید و فروش انواع …