چگونه از دیدن تبلیغات مشابه جلوگیری کنم

تبلیغات ریتارگتینگ چیست, چرا تبلیغات مشابه مشاهده می کنیم, علت نمایش تبلیغات مشابهتبلیغات ریتارگتینگ چیست, چرا تبلیغات مشابه مشاهده می کنیم, علت نمایش تبلیغات مشابه تغییر مسیرهای تبلیغاتی دلیلی است که شما تبلیغات مشابهی را در اینترنت مشاهده می کنید. چگونه می توانیم از دیدن تبلیغات هدفمند خودداری کنیم؟ هنگامی که روی یک تبلیغ در یک موضوع خاص کلیک می کنید، ممکن است تبلیغات دیگری در همان موضوع ظاهر شوند. شما نمی توانید از آن اجتناب کنید این تکنیک به نام تبلیغات عامل اصلی نمایش مجدد تبلیغ شما است. در مرحله بعد، دوباره توضیح خواهیم داد که چرا تبلیغ شما نمایش داده می شود. با ما همراه باشید، اولین باری که تبلیغی را برای مثلاً فروش بازی های ویدیویی در یک وب سایت می بینید، روی آن کلیک می کنید تا برای اطلاعات بیشتر به وب سایت آنها منتقل شوید. بهتر از همه، شما این صفحه را پس از اولین خرید خود ترک نخواهید کرد. از همه مهمتر هر تبلیغی که بعد از آن برای این بازی می بینید از همان سایت یا مشابه آن است. به این نوع تبلیغات در فارسی هدف گذاری مجدد می گویند. تبلیغات هدف گذاری مجدد چیست؟ هدف گذاری مجدد یا ریمارکتینگ , هدف گذاری مجدد در تبلیغات ریتارگتینگهدف گذاری مجدد یا ریمارکتینگ , هدف گذاری مجدد در تبلیغات ریتارگتینگ Retargeting یک تکنیک تبلیغاتی است که مشتریان را مجدداً هدف قرار می دهد.هدف گذاری مجدد زمانی اتفاق می افتد که از وب سایت یک شرکت بازدید می کنید اما اقدامات مورد نظر شرکت را انجام نمی دهید. به عنوان مثال، اگر هدف تبلیغ کننده فروش یک بازی به شما است، زمانی که از سایت بازدید می کنید اما خرید نمی کنید. ، تبلیغ کننده که شما یک مشتری بالقوه هستید که به یک مشتری واقعی تبدیل خواهید شدگوگل ادوردز و فیس بوک پیکسل از فناوری کوکی برای این نوع تبلیغات (هدف گذاری مجدد) استفاده می کنند. به این صورت که هنگام بازدید از هر وب سایتی، اطلاعات مرورگر شما بر روی سرور وب سایت آگهی دهنده ذخیره می شود و تبلیغ کالای مورد نظر به شما نمایش داده می شود. به همین دلیل به نظر می رسد که تبلیغ شما شما را دنبال می کند. آیا هدف گذاری مجدد همان تبلیغات هدفمند است؟ خیر، این دو روش تبلیغاتی متفاوت است. در تبلیغات هدفمند، تبلیغ‌کننده همان اطلاعات را از مشتریان بالقوه برای فروش محصول یا برخی از اهداف تبلیغاتی انتخاب می‌کند و بدین ترتیب آگهی را فقط به این دسته از افراد نشان می‌دهد. به عنوان مثال، یک تبلیغ‌کننده می‌خواهد محصول بازی ویدیویی خود را برای افراد 15 تا 25 ساله که در معرض تم‌های بازی هستند، هدف قرار دهد، بنابراین وقتی تبلیغ را می‌بینید، شبیه آنچه قبلا دیده‌اید نیست. در تبلیغات هدفمند، شرکت‌های تبلیغاتی مانند گوگل و فیس‌بوک از تاریخچه جستجو و کوکی‌های شما استفاده می‌کنند تا تبلیغات متناسب با فعالیت شما را به شما نشان دهند.هدف شما، چرا تبلیغات عمدتاً در این روش تبلیغاتی استفاده می شود؟ تغییر مسیرهای تفاوت تبلیغات هدف گذاری شده با تبلیغات ریتارگتینگ , تبلیغات هدف گذاری شده چیست؟تفاوت تبلیغات هدف گذاری شده با تبلیغات ریتارگتینگ , تبلیغات هدف گذاری شده چیست؟ می تواند نرخ تبدیل بازدیدکننده نسبتا بالایی داشته باشد. بسیاری از مردم این نوع تبلیغات را ترسناک می دانند، در حالی که دیگران آن را آزاردهنده می دانند.کاربران اینترنت این تبلیغات را خطرناک یا آزاردهنده می دانند زیرا بر اساس اطلاعات شخصی شما و همچنین جستجوها و گزارش های عملکرد شما هستند. در هر صورت، این نوع تبلیغات به گونه ای طراحی شده اند که خاطره انگیز باشند. به عنوان مثال، به شما یادآوری می‌کند که در شرف خرید یک بازی ویدیویی هستید و از شما می‌خواهد که به سایت بازگردید و اقدام کنید. مانند خرید، از آنجایی که به دنبال خرید یک محصول هستید یا به آن علاقه مند هستید، مشتری بالقوه ای محسوب می شوید که خرید می کند و به یک مشتری واقعی تبدیل می شود، بنابراین این نوع تبلیغات اغلب موثرتر از تبلیغات مشابه است. تبلیغات هدفمند به دلیل اینکه از اطلاعات و سوابق شما استفاده می کند، ممکن است آن را آزاردهنده یا تجاوز به حریم خصوصی شما بدانید، چگونه با هدف گذاری مجدد تبلیغات مقابله کنیم؟ روش های مقاله با تبلیغات ریتارگتینگ ، چگونه تبلیغات مشابه را مشاهده نکنیم, نحوه مواجهه با تبلیغات ریتارگتینگروش های مقاله با تبلیغات ریتارگتینگ ، چگونه تبلیغات مشابه را مشاهده نکنیم, نحوه مواجهه با تبلیغات ریتارگتینگ بهترین راه برای مبارزه با تبلیغات مشابه یا هدف‌گیری مجدد، استفاده از VPN است، همانطور که ممکن است متوجه شده باشید، این نوع تبلیغات اغلب با ذخیره کوکی‌های مرورگر ارائه می‌شوند.با این حال، ممکن است بخواهید ذخیره کوکی ها را توسط بسیاری از وب سایت ها مسدود کنیدبا این حال، به یاد داشته باشید که ورود و رمز عبور ذخیره شده نیز قابل سرقت است و از طرف دیگر، بسیاری از وب سایت ها اجازه استفاده از کوکی ها را بدون اجازه شما نمی دهند. توجه داشته باشید که با استفاده از این روش نمی توانید همه تبلیغات تغییر مسیر را غیرفعال کنید، اما می توانید تا حدودی آنها را کنترل کنید. 1. تاریخچه مرور، کوکی ها و حافظه پنهان خود را پاک کنید. اولین راه حل رایج حذف 3 مورد، تاریخچه مرور، کوکی ها و حافظه پنهان یا کش است. با این کار از شر تبلیغات تغییر مسیر خلاص می شوید، اما به یاد داشته باشید که اطلاعات ذخیره شده شما مانند ورود به سیستم و رمز عبور نیز حذف خواهند شد. حذف شده است. اشتراک گذاری اطلاعات کمتر همانطور که قبلا گفته شد شبکه های اجتماعی نیز از این روش تبلیغاتی استفاده می کنند و نکته جالب این است که شبکه های اجتماعی می توانند هدفمندتر شوند زیرا اطلاعات بیشتری در مورد شما دارند.شما می توانید بسیاری از فیلدهای ثبت نام غیر ضروری را خالی بگذارید.تغییر سرویس با استفاده از VPN یا IPاستفاده از VPN برای جلوگیری از مشاهده تبلیغات ریتارگتینگ ، VPN برای جلوگیری از تبلیغات مشابه , VPN یکی از روش های مقابله با تبلیغات ریتارگتینگاستفاده از VPN برای جلوگیری از مشاهده تبلیغات ریتارگتینگ ، VPN برای جلوگیری از تبلیغات مشابه , VPN یکی از روش های مقابله با تبلیغات ریتارگتینگ VPN تغییر آدرس IP شما را برای تبلیغ‌کنندگان سخت‌تر می‌کند. وقتی از VPN استفاده می کنید، قرار دادن کوکی ها برای وب سایت ها سخت تر است زیرا VPN IP شما را تغییر می دهد، به این معنی که وب سایت ها نمی دانند به کدام آدرس IP تبلیغات را ارسال کنند. از یک مسدودکننده تبلیغات استفاده کنید یک مسدودکننده تبلیغات یا یک مسدودکننده تبلیغات که می تواند به عنوان افزونه یا نرم افزار مرورگر بر روی رایانه شما نصب شود، سعی می کند تبلیغات را برای شما مسدود کند. اکثر این برنامه ها فقط می توانند تبلیغات پاپ آپ را مسدود کنند و توانایی حذف همه تبلیغات را ندارند. . با این حال، نباید انتظار داشته باشید که آنها همه تبلیغات خود را به سمت شما هدایت کنند. با این حال، می توانید از آن برای کاهش نمایش چنین تبلیغاتی استفاده کنید. استفاده از مرورگر وب شخصی برخی از مرورگرها ممکن است سابقه مرور و کوکی های شما را ذخیره نکنند. به عنوان مثال، مرورگر Brave یکی از مرورگرهایی است که می توانید از آن استفاده کنید.از آنجایی که Google Chrome یک محصول گوگل است، می تواند سابقه جستجوی شما را از تبلیغات کپی کند. همچنین می توانید از یک پنجره خصوصی یا یک اصطلاح ناشناس در مرورگر خود استفاده کنید تا از ذخیره کوکی ها و سابقه مرور خود جلوگیری کنید.استفاده از موتور جستجوی خود گوگل معروف ترین و محبوب ترین موتور جستجوی جهان است، اما از آنجایی که تبلیغات را به عنوان تبلیغات گوگل ارائه می کند، از تاریخچه جستجوی شما برای ارائه تبلیغات استفاده می کند. با این حال، می توانید موتور جستجوی خود را تغییر دهید و از یک موتور جستجوی سفارشی استفاده کنید. DuckDuckGo یکی از موتورهای جستجویی است که سابقه جستجوی شما را در نظر نمی گیرد. رد کردن ذخیره‌سازی کوکی‌ها در بسیاری از وب‌سایت‌های خارجی، هنگام ورود به سیستم، پیامی مبنی بر تأیید ذخیره‌سازی کوکی‌ها مشاهده می‌کنید. در صورت امکان، به بررسی چکیده و خلاصه بیانات بدون تایید ادامه دهید. اگر می خواهید بدون آزار و اذیت تبلیغاتی، تجربه وبگردی دلپذیری داشته باشید، می توانید از روش هایی که ذکر کردیم استفاده کنید. با استفاده از روش های بالا، ذخیره کوکی ها و تاریخچه مرور شما برای وب سایت ها دشوار است، بنابراین می توانید با خیال راحت به مرور ادامه دهید. امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد منبع: Coynet

.
بیشتر بخوانید:  آموزش افکت باران (فتوشاپ)

مطلب پیشنهادی

چگونه تصاویر پس زمینه مختلف در واتس اپ تنظیم کنم؟

تصویر پس‌زمینه و رنگ چت‌های WhatsApp را تغییر دهید. با نحوه تغییر تصویر پس زمینه …